8 Kasım 2011 Salı

Rejim Hazırlıkları

Artık bayram da geçti sayılır, bahaneler tükenince rejime başlama vaktim geldi. Boyum 176 kilom 60-70 arasında gide gele en son 69 seviyesinde uzunca bir süredir bulunmaktayım. Diyetisyene giderek, türlü emeklerle 65e düşmüş ve oldukça artık bu kilo muhabbetinden yırtmışken bir süreliğine tekrar abur cubur sevdasından 70 kapılarına dayandım.. 

Diyetisyenin o zaman bana vermiş olduğu listeyi tekrar uygulayıp haftada 1 kilo verme hedefiyle tekrar minimum 5 kilo vermek istiyorum... 
Bu arada kişiye özel diyet listesi oldukça önemli bence, sonuçta diyetisyenim bana bu listeyi vermeden önce kan tahlillerimi vs inceledi. Eğer sağlık sorununuz varsa, ya da kolesterol, tansiyon, şeker hastalığı vs gibi sorunlarınız varsa mutlaka diyetisyene danışarak öyle rejim yapmanızı öneririm. 
Ben sadece kendi sürecimi paylaşmak istiyorum ama aslında bu diyet süreci değil benim için yavaş yavaş yaşam şeklini değiştirme süreci. Zaten bugünden itibaren göreceksiniz dolu dolu 3 ana öğün ve 3 ara öğünden oluşacak, sağlıklı şeylerin çoğunlukta olduğu, abur cuburun ölçüsünde olduğu, aç kalmak diye bir şeyin olmadığı bir liste olacak. hatta diyetisyenmim bana ilk verdiğinde ama ben bunları yersem kilo alırım demiştim :) Ama acı da olsa anlıyorum ki korumak en zoruymuş, ölçüyü sonradan da kaçırmamak..Çünkü 1-2 ay bazı şeyler mide yerine beyinde durunca ilk fırsatta tekrar mideye giriyor sonunda, en azından benim için öyle oluyor. 
Bugün artık bu sürece tekrar girdim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder