8 Kasım 2011 Salı

Örnek Liste

Sabah: 3 zeytin - beyaz peynir- 1 tatlı kaşığı reçel- 2 dilim ekmek 

Ara öğün : 1  porsiyon meyve

Öğle: Salata - yoğurt- ızgara köfte veya tavuk veya balık- 2 dilim ekmek 

Ara öğün: 1 porsiyon meve- 3 adet light bisküvi

Akşam: Salata- yoğurt- sebze yemeği- 2 dilim ekmek

Gece: üçgen peynir- Galeta- 2 porsiyon meyve

Tekrar söylüyorum bu liste benim yemek alışkanlıklarıma göre oluşturuldu, ben çay asla içmem ve yumurta yemem, süt içmem mesela... Bunların eksikliği dikkatinizi çekmiş olabilir.


Salatalarda kullanabileceğiniz malzemeler iceberg, amrul, domates salatalık, limon zeytinyağı... Havuç, mısır, lahana vs yasak...

Sebze yemekleri 1 kg sebzeye 1 tatlı kaşığı şeklinde pişirilecek içine pirinç vs konulmayacak. Eğer koymuşsanız ekmek miktarınızı azaltın.

 1 porsiyon meyveden kasıt aslında neredeyse 1 adet demek. Örneğin 1 elma 1 porsiyon olurken muz da ise yarım muz 1 porsiyon oluyor, zamanla bu porsiyon miktarlarını da paylaşırım. 

Yarın ben başlıyorum umarım beraber sinerji oluştururuz :) 

2 yorum: