8 Kasım 2011 Salı

Her Gün Yapılması Gerekenler

Her gün istisnasız yapılması gerekenleri sıralarsam öncelikle su içmek .

Su gerçekten yağ yakımıına, zayıflamaya oldukça yardımcı. Ben  2 litre su tüketiyorum günde ve bu su olayı ne mutlu bana ki ben de alışkanlık olarak kaldı. Yalnız zayıflamak için değil cilt için de çok önemli, cilt kuruluğunun adeta düşmanı. Ama suyu nasıl tüketiyorum? Öyle su içmeyi beklersem 2 bardak suyla ancak günü tamamlarım. Marketlerde satılan 1.5 litrelik sulardan alıyorum ve o günkü şişeyi gözümün önünden ayırmıyorum sürekli yanımda oluyor ve sürekli görünce insan  içiyor böylece inanın ki tamamlıorum akşama doğru. Akşam da dizi izlerken, internette gezinirken vs kalan yarım litreyi de bitiriyorum ve böylece 2 litreyi kolaylıkla tamamlamış oluyorum.. 

 Sabahları kalkar kalkmaz da 1 bardak su içiyorum nedeni ne derseniz gazete dergilerde faydalı olduğunu okuduğum için, gerçekten faydalı mı onu da bilmiyorum ama sonuçta içilen su olduğu için en azından zararı yok  :) 

Marketten abur cubur almayın, alınca insan bir şekil yiyor çünkü.. Siz de benim gibiyseniz almayın, durmasın dolapta , zaten zaruri ihtiyaçlar değiller 
Plan , plan, plan... rejimde başarının sırrı plan yapmak ve uygulamak aslında sadece rejimde değil hayatın bütün alanlarında geçerli.. Ben ne zamanki plansız programsız yanıma meyvemi ya da minik krakerimi almadan sokağa çıksam o gün rejimi bozarım sonrasında da battı balık yan gider felsefesine girip bütün emekleri bir seferde çöpe atarım... Plan yapmak, en azından ara öğün için 3-4 tane kayısı kurusu çantaya atmanın kimseye zararı yok aksine faydası var :) 

Şimdilik aklıma bunlar geldi, geldikçe yazarım, akşama da listeyi yazarım.. XoXoXo 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder