9 Kasım 2011 Çarşamba

1.Gün

Bugün sabah kalktım ve hemen kendimi diyet psikolojisine sokarak kendimce ön hazırlıklarımı tamamlayarak diyetimin açılışını yaptım.. Vatana, millete hayırlı olsun :) Şu anda saat 19.30 civarı peki bugünden memnun muyum? Yarı yarıya performansımdan memnunum ama olsun giriş için fena değil...

Kahvaltı: 2 dilim kepek ekmek- 3 zeytin- 1 tatlı kaşığı reçel - kaşar peynir 
Ara: 1 mandalina ve maalesef 1 adet hanuta :)
Öğle: Ton balıklı salata - 2 dilim ekmek 
Ara: 1 muz ve light bisküvi 3 adet yerine maalesef 1 paket
Akşam: Salata - karnabahar - 1 dilim ekmek 
Gece . henüz bir action yok :) 


Bugüne dair olumsuzluklar; hanutanın cazibesine vurulmuş olmam, az su içmem ama burada suçlu ben değilim annem farklı marka su almış bu sefer tadı bana değişik geldi içemedim yarın hemen eski markadan sipariş verip bu olumsuzluğu kolayca defedebilirim. En büyük olumsuzluk olarak 2 litreye yakın kola içmem. Diet kola ve benim ne kadar ayrılmaz bir bütün olduğumuzu bilen bilir ama kolayı  da yarından sonra hayatımdan çıkartacağım çevremde herkes sağlıklı yaşam delisi olunca ne zaman kolayı elimde görseler selülütten başlıyorlar, su tutardan çıkıyorlar bende de bir bıkkınlık hali oluştu bu kola manyaklığımdan... Osman Müftüoğlu 'Kolay Diyet' adlı kitabında kolanın kilo vermede ne kadar yavaşlatıcı etkisi olduğunu çok çarpıcı örneklerle anlatıyor okumak isteyenler alıp okuyabilir. Ben de ilk olarak istediğim kiloya düşene kadar hiç içmemeyi ondan sora da çok çok azaltmayı planlıyorum.. Bugünlük bu kadar...


Bu arada beni bilen bilir ben çok hem de çok zor kilo veririm o yüzden 1 hafta sonra beni aynı kiloda görürseniz şaşırmayın :) Ama geçen sefer beraber diyetisyene gidip, aynı diyeti uyguladığım arkadaşım 1 ayda 5.5 kiloya yakın kilo vermişti ben ise 3 ühühühü :( Çok düşük bir metabolizma hızım var o yüzden ben sabırlıyım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder