29 Kasım 2011 Salı

8.Gün

Dün aksiliklerden dolayı yazamadım kusura bakmayın. İLk haftayı geride bıraktım bıraktım ve ilk haftanın hedefi olan 1 kg verme işlemini başarıyla tamamladım. Bu sabah 68 kiloydum.
Sabah: 3 zeytin, beyaz peynir, 2 dilim ekmek, 1 tatlı kaşığı reçel
Ara: 1 mandalina
Öğle:
Ara: 3 adet light bisaküvi, mandalina
Akşam:ı Ispanak, yoğurt
Gece: 2 galeta, 2 adet light üçgen peynir, 1 elma

Bugün geç kalktığım, akşama kadar da bazı meşguliyetlerim olduğu için doğru düzgün yemek yiyemedim ama bu kilo verme sürecinde benim için sevinecek bişe değil maalesef. Metabolizma hızım çok düşük olduğu için sürekli yiyerek, kendimi aç bırakmayarak.midemi boş bırakmayarak kilo verebiliyorum.Olsun çok yiyip kilo almaktansa aç durarak aynı kiloda kalmayı tercihe derim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder